içerik yükleniyor...Yüklenme süresi bağlantı hızınıza bağlıdır!

Kemer Belediyesi güreşçileri kürsüye çıktı

CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi 2025 Sezonu 4. Etab'ı Ordu Büyükşehir Belediyesi Aybastı Perşembe Yaylası Yağlı Güreşleri'ne katılan Kemer Belediyesi güreşçileri, kürsüye çıkma başarısı gösterdi.

Kemer Belediyesi güreşçileri kürsüye çıktı
CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi 2025 Sezonu 4. Etab'ı Ordu Büyükşehir Belediyesi Aybastı Perşembe Yaylası Yağlı Güreşleri'ne katılan Kemer Belediyesi güreşçileri, kürsüye çıkma başarısı gösterdi.
Ordu'da düzenlenen güreşlerde Kemer Belediyesi güreşçilerinden Alper Önal küçük orta boyda ikinci, Kemal Berke Kaya ise üçüncü oldu.
Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer Belediyesi pehlivanlarını elde ettiği başarıdan dolayı tebrik ettiğini belirterek, başarılarının devamını dilediğini söyledi.
Kemer Belediyesi Basın Servisi

Tarih: 29-07-2025

FACEBOOK YORUM
Yorum