içerik yükleniyor...Yüklenme süresi bağlantı hızınıza bağlıdır!

Başkan Vekili Çiçek, Manavgat Cemevi'nde düzenlenen iftar programına katıldı

Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Muharrem Ayı dolayısıyla Manavgat Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.

Başkan Vekili Çiçek, Manavgat Cemevi'nde düzenlenen iftar programına katıldı

Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Muharrem Ayı dolayısıyla Manavgat Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.

Programa, Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Manavgat Cemevi Yönetim
Kurulu Başkanı Sinan Aktaş, meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşu üyeleri, muhtarlar ve vatandaşlar
katıldı. Manavgat Cemevi’nde gerçekleşen iftar programında, ilçedeki Alevi vatandaşlar bir araya
gelerek Muharrem ayını beraber andı.
Programda konuşan Başkan Vekili Çiçek, farklılıkların zenginlik olarak görüldüğü, sevgi ve
saygının hâkim olduğu bir toplum anlayışının güçlenmesine katkı sunan bu tür buluşmaların büyük
değer taşıdığını ifade etti. Aynı sofrayı paylaşmanın ve dualarda buluşmanın manevi huzurunu hep
birlikte yaşadıklarını belirten Çiçek, Muharrem Ayı’nın tüm insanlığa sağlık, huzur ve bereket
getirmesini temenni etti.

Tarih: 25-06-2026

FACEBOOK YORUM
Yorum